Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kdz. Ereğli Belediyespor’da Kritik 30 Haziran Öncesi Derin Sessizlik! “Hesap Sorarız” Sesleri Yükseliyor

​Karadeniz Ereğli Belediyespor’un 30 Haziran’a ertelediği Olağanüstü Genel Kurulu öncesinde,

Karadeniz Ereğli Belediyespor’un 30 Haziran’a ertelediği Olağanüstü Genel Kurulu öncesinde, ilçe genelinde tam anlamıyla bir belirsizlik ve sessizlik hakim. Geçtiğimiz sezon ilk kez mücadele ettiği 3. Lig’de grubunu 3. sırada tamamlayarak 2. Lig’e yükselme Play-Off oynama başarısı gösteren eflatun-beyazlı kulüp, sportif başarısına rağmen sahipsiz kaldı.
​Kongre İki Kez Ertelendi, Aday Çıkmadı
​Recep Yılmaz başkanlığındaki yönetimin istifa kararı almasının ardından gidilen olağanüstü genel kurul süreci adeta yılan hikayesine döndü. 9 Haziran’da salt çoğunluk sağlanamadığı için ertelenen, 16 Haziran’da ise yine yetersiz katılım nedeniyle gerçekleştirilemeyen kongrenin son tarihi 30 Haziran olarak belirlenmişti. Kritik viraja sadece 3 gün kalmasına rağmen kulüp başkanlığı için henüz resmi bir adayın çıkmaması spor camiasında endişeleri artırdı.
İlçe Dinamiklerine Tepki: “Kimse Sahip Çıkmıyor”
​Kulübün yakaladığı tarihi başarıya rağmen kentin ileri gelenlerinin sessiz kalması tepki topluyor. Geçtiğimiz sezon kulübe belediye kadrosundan takviyelerle destek veren Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın dışında, kulübün en çok ihtiyaç duyduğu bu dönemde hiçbir kurumun taşın altına elini koymadığı belirtiliyor.
​Spor camiası; Zonguldak Milletvekilleri Saffet Bozkurt ve Eylem Ertuğ Ertuğrul başta olmak üzere, İlçe Kaymakamı Fatih Yılmaz, TSO Başkanı Arslan Keleş, TSO Meclis Başkanı Tasin Tanyıldız, Eski Belediye Başkanı Murat Sesli, Esnaf ve Sanatkarlar Kooperatifi Başkanı Mehmet Azman ve Şoförler Odası Başkanı Cevdet Civelek gibi isimlerin duruma müdahil olması gerektiğini savunuyor. Kentteki oda ve sivil toplum kuruluşlarının yönetime birer isim vererek kulübü bu darboğazdan kurtarabileceği ifade ediliyor.
Taraftardan Muhtıra: “Sandıkta Hesap Sorarız!”
​Yaşanan sahipsizliğe isyan eden taraftar grupları ve spor çevreleri, kentin en büyük markasına sırt dönen siyasi ve mülki idarecilere sert tepki gösterdi. Kulübün sahipsiz bırakılmasının ilçenin tanıtımına, ekonomisine ve sosyal yapısına büyük darbe vuracağını belirten spor kamuoyu, “Ekonomik büyümelerini sağladıkları bu şehrin kulübüne sahip çıkmamak büyük bir ihanettir. Bu halk, yaşatılan bu vurdumduymazlığın hesabını genel, yerel ve oda seçimlerinde sandıkta mutlaka soracaktır” diyerek yetkilileri göreve çağırdı.
​Recep Yılmaz ve Yönetimi Geri Dönmüyor
​Öte yandan, kulübü başarıyla 3. Lig’e taşıyan ve ardından istifa kararı alan Recep Yılmaz ve yönetiminin yeniden göreve geleceği yönündeki iddialar kesin bir dille yalanlandı. Edinilen bilgilere göre, Başkan Yılmaz ve ekibinin yeni dönemde kesinlikle aday olmayı düşünmedikleri ve görev almayacakları öğrenildi.
​Gözler, 30 Haziran’da yapılacak olan ve kulübün kaderini belirleyecek olan son Olağanüstü Genel Kurul’a çevrildi.